مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-04سياسي

فرمانده کل سپاه: برای هر سناریویی آمادگی داریم


سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه اگر ناامنی وجود دارد؛ ریشه در سیاست های تجاوزکارانه دشمنان ما دارد گفت: دشمنان ما باید بدانند فصل این مسئله گذشته که بتوانند در نقطه ای منافع یا نیروهای ما را تهدید کنند اما با عکس العملی مواجه نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه در سیاست ها و راهبردهای دفاعی ما هیچ گونه عملی، از هیچ دشمنی، در هیچ نقطه ای با هیچ مقیاسی نیست که قابل تحمل باشد و ما را وادار به واکنش های سرسختانه و قاطعانه نکند، گفت: ما برای هر سناریویی آمادگی داریم و قدرت دفاعی و تهاجمی ما برای واکنش های سخت به هر دشمنی کاملاً آماده است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهرامروز(چهارشنبه) به منظوربازدید از روند آمادگی های دفاعی و رزمی یگان های نیروی دریایی سپاه مستقر در سواحل نیلگون خلیج فارس و تنگه راهبردی هرمز به جنوب کشور سفر کرد.

سرلشکر سلامی در حاشیه این بازدید با اشاره به لفاظی های اخیر صهیونیست ها علیه ایران اسلامی گفت: دشمنانی که این روزها در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی با الفاظ تهدید آمیز صحبت می کنند؛ به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی باید به این درک از واقعیت قدرت تهاجمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران و سپاه برسند که در سیاست ها و راهبردهای دفاعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: برای هر سناریویی آمادگی داریم

فرمانده کل سپاه: برای هر سناریویی آمادگی داریم