مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-04سياسي

ضرورت ترویج فرهنگ کار جمعی و گروهی در بین مردم لرستان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ترویج فرهنگ کارگروهی و جمعی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و بهتر جامعه باید گسترش یابد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ترویج فرهنگ کارگروهی و جمعی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و بهتر جامعه باید گسترش یابد.

علی آشتاب امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری رومشگان که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه آموزه های دینی نیز بر فعالیت کارگروهی و جمعی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و بهتر، تأکید زیادی داشته اند، افزود: آموزه های دینی ما بر فعالیت کارگروهی و جمعی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و بهتر، تأکید زیادی دارد.

وی اظهار کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان باید برای توسعه و پیشرفت جامعه و شهرستان مردم و به خصوص جوانان جویای کار را به کارگروهی و جمعی تشویق کنند زیرا که ترویج و گسترش فرهنگ کار گروهی و جمعی در بین جویندگان کار منجر به اشتغال و کارآفرینی می شود.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان در ادامه به مشوق های لازم برای ایجاد فرصت های جدید اشتغال در واحدهای اقتصادی اشاره کرد و افزود: معافیت بیمه ای کارفرما، یارانه دستمزد و طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی طرحهایی که در راستای تسهیل اشتغالزایی هستند و تشویق کارفرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج فرهنگ کار جمعی و گروهی در بین مردم لرستان

ضرورت ترویج فرهنگ کار جمعی و گروهی در بین مردم لرستان