مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 02:552021-08-04اقتصادي

18 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه 18 درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه واکسینه شده اند، گفت: واکسیناسیون مابقی افراد ادامه دارد.

- ، با اشاره به روند واکسیناسیون و تداوم آن با تحویل واکسن در داخل کشور، بیان کرد: تا کنون 18 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شده اند و تلاش داریم تا این میزان افزایش نیز یابد.

وی با بیان اینکه روزانه دو هزار و 300 دوز به صورت متوسط در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تزریق می شود، تاکید کرد: واکسن کروو ایران برکت نیز به جمع واکسن هایی پیوسته که در شهرستان های شاهرود و میامی تزریق می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه روند واکسیناسیون فرهنگیان نیز ادامه دارد، گفت: به دلیل شرایط بحرانی در شاهرود و میامی می بایست توجه داشت که تنها واکسن کفایت نکرده بلکه می بایست پروتکل ها و ضرورت های بهداشتی حتی بیش از پیش به دلیل شیوع کرونای دلتا، رعایت شود.

چمن بیان کرد: هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز و حاد کرونایی و میامی در وضعیت نارنجی قرار دارد که نیاز است مردم بیش از پیش از تجمعات دوری کرده و بهداشت فردی و جمعی و استفاده از ماسک را مد نظر قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان روز گذشته اعلام کرد چهار هزار فرهنگی دوز اول واکسن خود را در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شدند

18 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شدند