مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-04سياسي

اعلام آمادگی رییس جمهور جدید برای برقراری عدالت در پرداخت ها


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رییس جمهور جدید اعلام آمادگی کرده که در اوایل دولت با مجلس برای ترمیم مزد همه اصناف و اقشار نشست داشته باشد؛ - علی بابایی کارنامی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: یکی از خواسته های نمایندگان مجلس در دیدار با آیت الله رییسی رییس جمهور جدید کنترل تورم بود و نباید دولت بعدی برای کنترل تورم از جیب مردم برداشت کند.

به همین دلیل به صراحت اعلام کردیم که نمایندگان مجلس برای کنترل تورم و اقدامات قانونی کارهای اساسی انجام می دهند و باید رییس جمهور جدید هم به سمت کارهای اجرایی و عملیاتی شدن پازل هایی که روی معیشت مردم تأثیر مستقیم دارد، برود.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: آیت الله رییسی قول داده به محض آنکه دولت کار خود را آغاز کند سریعاً کار اجرایی کوتاه مدت و میان مدت برای رونق معیشتی مردم و کنترل تورم داشته باشد.

بابایی کارنامی اظهار داشت: مجلس یازدهم در دوران دولت سیزدهم قطعاً مخالف افزایش قیمت کالاهای اساسی است و خط قرمز نمایندگان عدم تعارف با دولت برای پیگیری منافع مردم و استفاده کامل از اختیارات مجلس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی رییس جمهور جدید برای برقراری عدالت در پرداخت ها

اعلام آمادگی رییس جمهور جدید برای برقراری عدالت در پرداخت ها