مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 02:402021-08-04ورزشي

یک پیروزی و یک شکست برای کشتی ایران/ شمارش معکوس برای فینال بزرگ


روز سیزدهم از سی و دومین دوره بازیهای المپیک در شرایطی با رقابت های کشتی آغاز شد که کاروان ورزش ایران در انتظار کسب یک مدال طلا توسط حسن یزدانی در کشتی آزاد است .

- روز سیزدهم سی و دومین دوره بازی های المپیک به میزبانی توکیو در شرایطی برای ورزش ایران آغاز شد که مدعیان اوزان 74 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد به میدان رفتند و در دور اول صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند.

در مبارزات مهم امروز جدال بزرگ و تماشایی حسن یزدانی و تیلور آمریکایی برای کسب مدال طلای المپیک جذابترین بخش خواهد بود و کاروان ورزش ایران در انتظار کسب سومین مدال طلا در این دوره از بازیهاست.

7:29: امیرحسین زارع نخستین پیروزی را ثبت کرد آزادکار وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در نخستین مصاف خود در بازی های المپیک توکیو به پیروزی رسید.

بر این اساس در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول به مصاف الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین رفت و با نتیجه 7 بر صفر به برتری دست یافت.

زارع در دور بعد به مصاف اگزون شالا از کوزوو می رود.

7.

34: حسین خانی مغلوب حریف امریکایی شد ملی پوش وزن 74 کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران در نخستین مصاف خود در بازی های المپیک توکیو مغلوب حریف نامدار امریکایی خود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پیروزی و یک شکست برای کشتی ایران/ شمارش معکوس برای فینال بزرگ

یک پیروزی و یک شکست برای کشتی ایران/ شمارش معکوس برای فینال بزرگ