مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 01:402021-08-04ورزشي

واکنش جردن باروز به فینال یزدانی و تیلور/ تقابل پادشاه و جادوگر!


چهره شاخص کشتی آمریکا، فینال تماشایی و حساس حسن یزدانی و دیوید تیلور در المپیک توکیو را مبارزه میان پادشاه و جادوگر دانست.

- واکنش جردن باروز به فینال یزدانی و تیلور/ تقابل پادشاه و جادوگر! چهره شاخص کشتی آمریکا، فینال تماشایی و حساس حسن یزدانی و دیوید تیلور در المپیک توکیو را مبارزه میان پادشاه و جادوگر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جردن باروز چهره محبوب کشتی جهان و دارنده 5 طلای کشتی آزاد جهان و المپیک از آمریکا، به مبارزه حساس میان حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن 86 کیلوگرم المپیک توکیو واکنش نشان داد و این مبارزه سخت را جدال میان پادشاه و جادوگر دانست.

باروز در توییت خود، هموطنش دیوید تیلور را به جادوگر و حسن یزدانی را به پادشاه تشبیه کرده و از ایموجی ظرف های لبریز از ذرت بو داده نیز که حکایت از تماشایی بودن این مبارزه دارد، استفاده کرده است.

تیلور و یزدانی تاکنون دو مرتبه در جام جهانی کرمانشاه و مسابقات جهانی 2018 مجارستان روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در هر دو مرتبه تیلور موفق به شکست حسن یزدانی شده است و همین موضوع حساسیت های سومین و مهمترین مصاف این دو کشتی گیر را این بار در فینال المپیک 2020 توکیو افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جردن باروز به فینال یزدانی و تیلور/ تقابل پادشاه و جادوگر!

واکنش جردن باروز به فینال یزدانی و تیلور/ تقابل پادشاه و جادوگر!