مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 01:202021-08-04سياسي

ضمانت وام اشتغال کمیته امداد تسهیل می شود


مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد که صندوق ضمانت ملی برای کسانی که نمی توانند ضمانت برای دریافت وام اشتغال از کمیته امداد تهیه کنند، ضامن فراهم می کند.

- ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد که صندوق ضمانت ملی برای کسانی که نمی توانند ضمانت برای دریافت وام اشتغال از کمیته امداد تهیه کنند، ضامن فراهم می کند.

محمد بذرافشان با تاکید بر اینکه یکی از مولفه های مهم امداد در بحث توانمندسازی خانواده ها، توجه به اشتغال آنان است، گفت: طی سال های اخیر با همکاری و همراهی سایر دستگاه ها توجه ویژه ای به حوزه اشتغال خصوصا اشتغال زنان سرپرست خانوار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد فارس، او با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار در حوزه فعالیت های کسب و کار و توانمندسازی افراد واجد شرایط جذب شده است، افزود: بالغ بر 85 درصد از این عزیزان تخت پوشش کمیته امداد استان بوده که از این تعداد 44درصد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

اغلب مشاغل ایجاد شده نیز در حوزه های مختلف دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، بوم گردی و گردشگری، خدمات و فناوری بوده است.

مدیرکل امداد فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: کمیته امداد در سراسر کشور با تاسی از بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضمانت وام اشتغال کمیته امداد تسهیل می شود

ضمانت وام اشتغال کمیته امداد تسهیل می شود