مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 01:152021-08-04اجتماعي

از ایده های دانش آموزان در تولید انرژی های پاک استفاده شود


مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: باید از ایده های دانش آموزان در تولید انرژی های پاک و روشهای کاهش مصرف استفاده کنیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: باید از ایده های دانش آموزان در تولید انرژی های پاک و روشهای کاهش مصرف استفاده کنیم.

فرهاد اسماعیلی در آیین قدردانی از برگزیدگان پویش صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی گفت: استفاده مناسب و مطلوب از انرژی باید به عنوان یک تکلیف اجتماعی از طریق مدارس وارد بدنه جامعه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، اسماعیلی با بیان این که به عنوان عضوی از جامعه انسانی باید سهم خود را بشناسیم و به رسالت و تکلیف اجتماعی خود عمل کنیم، افزود: نمیتوانیم بگوییم کاری به مباحث مختلف زیست انسانی نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در بحث انرژی و حاملهای انرژی باید بحث محیط زیستی و گازهای گلخانه ای آن را جدی بگیریم و الگوی مصرف خود را تغییر دهیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه جامعه رشد یافته جامعه ای است که به مباحث زیست محیطی اهمیت ویژه ای میدهد، گفت: در جنگ با محیط زیست پیروزی وجود ندارد و هر کس در این عرصه قرار گیرد قطعاً بازنده است.

او عدم استفاده مناسب و مصرف بی رویه از انرژی را موجب برهم خوردن محیط زیست و اکوسیستم اقلیمی عنوان کرد و گفت: باید به سمت تغییر و تحول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایده های دانش آموزان در تولید انرژی های پاک استفاده شود

از ایده های دانش آموزان در تولید انرژی های پاک استفاده شود