مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 23:452021-08-04ورزشي

کمانداران پارالمپیکی به دنبال کسب بهترین نتیجه در توکیو


مربی تیم ملی تیروکمان معلولان گفت: مسابقات بین المللی چک فرصت خوبی برای ارزیابی کمانداران پارالمپیکی پس از 2 سال دوری از مسابقات بود تا در شرایط بهتری آنها را برای بازی های پارالمپیک توکیو آماده کنیم.

- مربی تیم ملی تیروکمان معلولان گفت: مسابقات بین المللی چک فرصت خوبی برای ارزیابی کمانداران پارالمپیکی پس از 2 سال دوری از مسابقات بود تا در شرایط بهتری آنها را برای بازی های پارالمپیک توکیو آماده کنیم.

جبرییل عبادی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت کمانداران پارالمپیکی اظهار کرد: آخرین اردوی کمانداران پارالمپیکی از 17 مرداد با حضور 6 ورزشکار در سایت تیروکمان در شرایط کاملا قرنطینه برگزار می شود و تا 27 مرداد قبل از اعزام کمانداران به توکیو ادامه خواهد داشت.

وی از سینا منشازاده، رمضان بیابانی و فرزانه عسگری (کامپوند مردان و زنان)، محمدرضا زندی (w1) و غلامرضا رحیمی و زهرا نعمتی در بخش ریکرو به عنوان کمانداران اعزامی به توکیو نام برد و افزود: کمانداران اعزامی از نظر آمادگی بدنی و روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و آماده شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو هستند.

عبادی هم چنین درباره علت عملکرد ضعیف کمانداران پارالمپیکی در مسابقات بین المللی چک، خاطرنشان کرد: کمانداران معلول در شرایطی در مسابقات بین المللی چک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمانداران پارالمپیکی به دنبال کسب بهترین نتیجه در توکیو

کمانداران پارالمپیکی به دنبال کسب بهترین نتیجه در توکیو