مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 20:452021-08-04سياسي

تاخیر انتخابات، عراق را وارد روند خطرناکی می کند


رهبر گروه انتخاباتی «جنبش حقوق» نزدیک به گروه های مقاومت عراق تاکید کرد: تاخیر انتخابات، کشور را وارد روند خطرناکی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسین مونس امروز چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها افزود: آن هایی که خواهان تاخیر انتخابات زودهنگام پارلمانی هستند باید مسوولیت تبعات احتمالی آن ها را بپذیرند، زیرا این تاخیر، عراق را وارد روند خطرناکی خواهد کرد.

وی با اشاره به تبعات خطرناک تحریم انتخابات در 2018، خطاب به طرفداران تاخیر انتخابات در عراق گفت: تحریم انتخابات را در گذشته تجربه کردید و نتائج سیاسی مصیبت بار متعاقب آن را به چشم خود شاهد بودید.

این فعال سیاسی از فرا رسیدن زمان تغییر در عراق خبر داد و گفت که همه جریان های سیاسی حاضر در روند سیاسی در طول سنوات گذشته، در قبال گسترش فساد در کشور و سهمیه بندی ها در توزیع مناصب مسوول هستند و زمان تغییر، اکنون فرارسیده است.

مونس خاطر نشان کرد که جنبش حقوق با پایگاه اجتماعی گسترده و به نام جهاد دینی و اجتماعی برای ارائه یک نمونه جدید از کار سیاسی در انتخابات آینده شرکت کرده است.

وی افزود: ما تجارب شکست خورده گذشته را که برخی با سیاست های خاضعانه، حقوق پایگاه اجتماعی خود را قبل از حقوق غیر از دست دادند، تکرار نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر انتخابات، عراق را وارد روند خطرناکی می کند

تاخیر انتخابات، عراق را وارد روند خطرناکی می کند