مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 20:152021-08-04سياسي

ارجاع 80 درصد لوایح مدیریت شهری به کمیسیون برنامه و بودجه


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: حدود 80 درصد لوایح مدیریت شهری به این کمیسیون ارجاع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجید اخوان در آیین اختتامیه دوره پنجم شورای اسلامی شهر مقدس قم، این دوره از شورای اسلامی شهر قم را دارای فضای همدلی و تعاون خواند و بیان کرد: تلاش نمایندگان مردم در این دوره بر آن بود تا ضمن تعامل کامل با مدیران شهرداری، از حاشیه ها دوری کنند.

وی اضافه کرد: در 4 سال اخیر، حدود یک هزار و 200 لایحه به کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مقدس قم ارجاع شده که حدود 300 مورد از این لوایح درباره فرآیند بودجه‎ای شهرداری و 14 سازمان تابعه آن بوده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مقدس قم با بیان این که بیشترین ارجاعات از سوی شورای شهر به کمیسیون متبوع وی انجام می شود خاطرنشان کرد: حدود 80 درصد لوایح مدیریت شهری در این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر مقدس قم همه تلاش خود را به خرج دادند تا بودجه های مدیریت شهری در این 4 سال بر اساس بودجه ریزی عملیاتی و با پیوست های کامل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 80 درصد لوایح مدیریت شهری به کمیسیون برنامه و بودجه

ارجاع 80 درصد لوایح مدیریت شهری به کمیسیون برنامه و بودجه