مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 20:102021-08-04سياسي

فعالیت دوره پنجم شورای شهر قم پایان یافت


مراسم اختتامیه دوره پنجم شورای اسلامی شهر مقدس قم با حضور اعضای این دوره و همچنین منتخبان مردم قم در دوره ششم شورای اسلامی شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این مراسم که با حضور برخی مدیران مدیریت شهری و همچنین اعضای دوره های قبلی شوراهای اسلامی شهر مقدس قم در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، رؤسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر مقدس قم به بیان گزارشی از عملکرد چهار ساله خود پرداختند.

همچنین نایب رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز در این مراسم به اشاره به حضور حدود 15 ساله خود در شورای اسلامی شهر و عدم حضور در دوره ششم این شورا، به ارتقای شاخص های توسعه شهری در قم و در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: نمای شهری قم در سال های اخیر به وضوح تغییر کرده و این تغییر به صورت محسوس دیده می شود.

حسن بختیاری افزود: باید گفت عرصه فضای سبز قم در سال های اخیر شکوفایی قابل توجهی را تجربه کرده است که این امر می تواند نشاط اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

وی همچنین از نمایندگان مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهر مقدس قم خواست تا فرصت خدمت به مردم با مغتنم شمارند و با وفاق و همدلی در هدف گذاری، قوت بیشتری را در عملکرد خود و خدمت به مردم تحقق بخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دوره پنجم شورای شهر قم پایان یافت

فعالیت دوره پنجم شورای شهر قم پایان یافت