مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 19:052021-08-04سياسي

حضور آمریکا در هیچ کجای دنیا مشکل گشا نبوده است


رییس جمهور با بیان اینکه سرنوشت افغانستان باید به صورت صلح آمیز، بدست خود افغانی ها و از مسیر گفت و گو تعیین شود، گفت: حضور آمریکا در هیچ کجای دنیا نه تنها مشکل گشا نبوده، - رییس جمهور با بیان اینکه سرنوشت افغانستان باید به صورت صلح آمیز، بدست خود افغانی ها و از مسیر گفت و گو تعیین شود، گفت: حضور آمریکا در هیچ کجای دنیا نه تنها مشکل گشا نبوده، بلکه مشکل زا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی شامگاه چهارشنبه در دیدار محمد صادق سنجرانی رییس مجلس سنای پاکستان، با بیان اینکه روابط تهران و اسلام آباد فراتر از رابطه همسایگی است، اظهار کرد: رابطه دو ملت برپایه باورهای اعتقادی و فرهنگی استوار است و این پیوندی ناگسستنی است.

رییسی سطح مطلوب مناسبات ایران و پاکستان را بسیار بالاتر از حد کنونی دانست و با اشاره به اینکه می توان راه های جدیدی برای تعمیق روابط دو کشور ایجاد کرد، اظهارداشت: باید ظرفیت های افزایش روابط و همکاری های دو کشور را شناسایی و در مسیر منافع دو کشور و منطقه فعال سازیم.

رییس جمهور همچنین با اشاره به اهمیت توسعه روابط و همکاری پارلمانی ایران و پاکستان، گفت: پارلمان های دو کشور می توانند نقش سازنده و مفیدی در مسیر توسعه مناسبات دو کشور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آمریکا در هیچ کجای دنیا مشکل گشا نبوده است

حضور آمریکا در هیچ کجای دنیا مشکل گشا نبوده است