مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 18:552021-08-04سياسي

تقویت حضور نخبگان در عرصه مدیریتی از اثرات مجمع نظام مسائل استان است


یکی از اثرات این مجمع نظام مسائل می تواند فراهم کردن و تقویت حضور نخبگان در عرصه مدیریتی جامعه باشد تا از نظرات کارشناسی آنها به بهترین شکل استفاده شود.

- همدان- نماینده ولی فقیه در استان: یکی از اثرات این مجمع نظام مسائل می تواند فراهم کردن و تقویت حضور نخبگان در عرصه مدیریتی جامعه باشد تا از نظرات کارشناسی آنها به بهترین شکل استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیازمند حضور نخبگان و جوانان در عرصه مدیریتی هستیم و یکی از اثرات این مجمع می تواند فراهم کردن و تقویت حضور نخبگان در عرصه مدیریتی جامعه باشد تا از نظرات کارشناسی آنها به بهترین شکل استفاده شود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: معمولاً مسئله و مشکل مشخص است، اما کمتر راه حلی برای رفع آن ارائه می شود و در زمان احصا مشکلات، درصد بسیاری از مسائل و اولویت ها مطرح شده یکسان است اما آنچه در این بین ضرورت دارد، ارائه راهکار برای برون رفت از شرایط و مشکلات است.

ضمناً این مجمع با استفاده از اعضا و فعالیت های خود باید در عرصه ارائه راهکارها و بیان اولویت ها و انتقال آن به مجلس، اقدام جدی انجام دهد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به شروع کار دولت سیزدهم، بیان کرد: یکی از اقدامات مبارکی که توسط آیت الله رییسی انجام شد، شناسایی مشکلات و اولویت های کشور، آن هم به صورت شهرستان به شهرستان بود که در رفع مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت حضور نخبگان در عرصه مدیریتی از اثرات مجمع نظام مسائل استان است

تقویت حضور نخبگان در عرصه مدیریتی از اثرات مجمع نظام مسائل استان است