مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 18:552021-08-04سياسي

قالیباف در دیدار وزیر فرهنگ غنا: مراودات اقتصادی ایران و غنا در دوره جدید تقویت شود


رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر فرهنگ غنا به همکاری های دو کشور در دوره جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: مجلس آماده گسترش مناسبات پارلمانی و تقویت و تحکیم روابط دوستانه فی مابین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، در ادامه بر جایگاه موثر پارلمان های دو کشیور تاکید کرد و بیان داشت: مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی جهت تبادل هیأت و گسترش مناسبات پارلمانی میان نمایندگان مجالس دو کشور از تقویت و تحکیم روابط دوستانه فیمابین استقبال می کند.

  وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توسعه همکاری های  اقتصادی و تجاری دو کشور اشاره کرد و تصریح کرد: غنا جزو اولین شرکای تجاری جمهوری اسلامی ایران در قاره  آفریقا طی چند سال اخیر بوده است.

امیدواریم مراودات اقتصادی فیمابین در دوره جدید تقویت شود.

  رییس مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به فعالیت نهادهای علمی و آموزشی ایران در غنا بویژه فعالیت جامعه المصطفی به عنوان نمونه موفقی از همکاریهای علمی و فرهنگی دو کشور، بر حمایت از تداوم و توسعه فعالیت آنها در آینده تاکید کرد.

  * ابراز امیدواری غنا برای تسریع در رفع تحریم های کاخ سفید علیه ایران ابراهیم محمد آوال وزیر فرهنگ، هنر و گردشگری غنا نیز در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در تهران برای شرکت در مراسم تحلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف در دیدار وزیر فرهنگ غنا: مراودات اقتصادی ایران و غنا در دوره جدید تقویت شود

قالیباف در دیدار وزیر فرهنگ غنا: مراودات اقتصادی ایران و غنا در دوره جدید تقویت شود