مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-04بين الملل

اتهام پراکنی وزیر خارجه سعودی علیه حزب الله لبنان


همزمان با برپایی تظاهرات در بیروت در اعتراض به وضعیت موجود لبنان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی با متهم کردن جنبش حزب الله، از سران لبنانی خواست که با این جنبش مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در اظهاراتی به مسائل داخلی کشور به این کشور کمک کرده و همچنان با مردم این کشور در بحران ها ابراز همبستگی می کند.

این اظهارات در حالی مطرح شد که ولید البخاری سفیر عربستان سعودی در بیروت نیز اخیرا در اظهاراتی مداخله جویانه خواهان اجرای تحقیقات بین المللی و شفاف در خصوص انفجار بندرگاه بیروت شد.

اظهارات مقامات سعودی در ارتباط با انفجار بندر بیروت همزمان با سالروز انفجار بندرگاه بیروت و تظاهرات صدها تن از مردم لبنان بیان شده است.

صدها تن از مردم شهر بیروت، عصر امروز، در اعتراض به وضع موجود در این کشور به خیابان های لبنان آمدند و خواستار بازخواست عاملان بحران سیاسی و اقتصادی در این کشور شدند.

طبق اعلام صلیب سرخ لبنان، در اعتراضاتی که بیروت امروز شاهد آن بود، بیش از پنجاه شهروند لبنانی در درگیری با نیروهای امنیتی مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام پراکنی وزیر خارجه سعودی علیه حزب الله لبنان

اتهام پراکنی وزیر خارجه سعودی علیه حزب الله لبنان