مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 18:052021-08-04سياسي

پایان تدوین سیاست های کلی تأمین اجتماعی در مجمع تشخیص


سیاست های کلی تأمین اجتماعی در مجمع تشخیص مصلحت نظام پایان یافت.

- به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسه این مجمع تشخیص امروز چهارشنبه سیزدهم مرداد ماه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور اعضا تشکیل شد.

در این نشست که رییس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده دولت نیز حضور داشتند، بندهای باقی مانده از سیاست های کلی تامین اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش پس از ارائه گزارش کمیسیون علمی فرهنگی و اجتماعی مجمع بندهایی به شرح ذیل تصویب و تدوین سیاست های کلی تامین اجتماعی به پایان رسید.

جزء نهایی بند 5: - فرهنگ سازی و ایجاد سازو کار لازم برای فراگیر نمودن پوشش بیمه ای مربوط به املاک و اموال با استفاده از منابع مردم و کمک دولت - بسیج همگانی نهادهای مرتبط برای امدادرسانی و نجات جان و اموال مردم - جبران خسارت وارده به مردم توسط بیمه های تجاری از محل حق بیمه های پرداختی مردم و مساعدت دولت بند 8: - الزام به تهیه پیوست تامین اجتماعی برای طرح ها و برنامه های کلان کشور بند 9: - توانمندسازی و بازاجتماعی شدن محرومان و آسیب دیدگان و ایجاد زمینه بازگشت آنها به محیط کار، خانواده و جامعه، ارائه خدمات به سالمندان با تاکید بر نگهداری و مراقبت از سالمندان و معلولان در محیط خانه و جلوگیری از نسلی شدن فقر و آسیب های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تدوین سیاست های کلی تأمین اجتماعی در مجمع تشخیص

پایان تدوین سیاست های کلی تأمین اجتماعی در مجمع تشخیص