مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 17:502021-08-04حوادث

6 کشته در سیل تابستانی


در پی وقوع سیل و آب گرفتگی در هفت استان کشور، شش نفر جان باختند و سه نفر از جمله یک نوزاد همچنان مفقود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 846 نفر در پی وقوع سیل و آب گرفتگی در هفت استان کشور خبر داد.

محمد حسن قوسیان مقدم افزود: به دنبال پیش بینی ها از احتمال جاری شدن سیل و آب گرفتگی در برخی استان های کشور، جمعیت هلال احمر، سازمان امدادونجات و امدادگران این سازمان را به حالت آماده باش درآورد.

وی با بیان این که سیل و آب گرفتگی در هفت استان کشور اتفاق افتاد، ادامه داد: طی دیروز و دوشنبه گذشته، 106 نیروی عملیاتی در قالب 28 تیم به 184 خانوار و در مجموع 846 نفر امدادرسانی کردند.

قوسیان مقدم خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی در پنج استان به پایان رسیده است اما در استان های قزوین و زنجان همچنان ادامه دارد.

5 کشته و 3 مفقودی در استان قزوین نصرت ا.

علیرضایی فرماندار شهرستان آوج واقع در استان قزوین هم به ایرنا گفت: سیلاب عصر دوشنبه گذشته در این شهرستان متاسفانه موجب جان باختن چهار نفر شد و همچنین یک نفر بر اثر این حادثه مفقود شده است.

فرماندار آوج درباره جزییات این حادثه هم به ایسنا گفت: در روستای وروق یک خانم 47 ساله، یک دختر 20 ساله، یک پسر 10 ساله و یک بچه 6 ماهه داخل خودرو بودند که خودرو در مسیر رودخانه و باغ ها قرار داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کشته در سیل تابستانی

6 کشته در سیل تابستانی