مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 17:152021-08-04اقتصادي

افتتاح 5 پروژه عمرانی در شهریار/ بانک خون غرب تهران راه اندازی می شود


5 پروژه عمرانی و خدماتی شهر شهریار از جمله ساختمان مرکز انتقال خون با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، در واپسین روز مدیریت شهری دوره پنجم، 5 پروژه عمرانی شهرداری شهریار با حضور فرماندار شهریار، شهردار و سایر مدیران افتتاح و به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل مرکز کنترل ترافیک شهریار به مساحت 140 مترمربع با اعتبار 35 میلیارد ریال، گرمخانه و مددسرای نگار به مساحت 1080 مترمربع با ظرفیت 300 نفر و اعتبار 90 میلیارد ریال، مدرسه 12 کلاسه وایین در زیربنای 1500 مترمربع، ساختمان مرکز انتقال خون شهریار به مساحت 240 مترمربع با اعتبار تجهیز 10 میلیارد ریال و ساختمان ادارات خدمات رسان منطقه امیریه به مساحت زیربنای 1600 مترمربع و با اعتبار 40 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

نوراله طاهری فرماندار شهریار نیز در این مراسم اظهار کرد: وعده شد که در آینده زمینی برای ساخت مرکز دائمی انتقال خون شهریار توسط مدیریت شهری شهریار دراختیار گذاشته شود و همچنین این نقطه به عنوان بانک خون برای تزریق خون به بیمارستان های اطراف تجهیز می شود.

وی افزود: راه اندازی بانک خون در شهرستان از آن جهت حائز اهمیت است که تا پیش از آن شاید ساعت ها برای انتقال واحدهای خون از تهران به بیمارستان های شهریار زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 پروژه عمرانی در شهریار/ بانک خون غرب تهران راه اندازی می شود

افتتاح 5 پروژه عمرانی در شهریار/ بانک خون غرب تهران راه اندازی می شود