مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 17:152021-08-04سياسي

پرداخت مطالبات کارگران هفت تپه از اولویت ما است


استاندار خوزستان بر تسریع در امر پرداخت حقوق معوق کارگران هفت تپه از محل تولید صورت گرفته تأکید کرد و گفت: دو اولویت مهم ما پایداری و برقراری شرکت و پرداخت مطالبات کارگران است.

- ، عصر امروز چهارشنبه مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه شوش در نشستی به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و با حضور رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری، حبیب الله فضل الله پور مدیرکل سیاسی استانداری، عدنان غزی فرماندار شوش، ارسلان غمگین مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان و نمایندگان شورای اسلامی کارگران این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست استاندار خوزستان ضمن تشریح پیگیری های مداوم خود در خصوص وضعیت این شرکت بر تسریع در امر پرداخت حقوق معوق کارگران از محل تولید صورت گرفته تأکید کرد و گفت: دو اولویت مهم ما پایداری و برقراری شرکت و پرداخت مطالبات کارگران است.

وی افزود: نمایندگان تشکل کارگری اجازه میدان داری و سوءاستفاده عناصر معاند از گلایه مندی بر حق کارگران این شرکت را ندهند و هدف ما حل مسائل از فرآیندهای کارگری و اجتماعی است و نباید چنین موضوعاتی تبدیل به مسائل سیاسی و امنیتی شود.

استاندار خوزستان همچنین در این جلسه مکاتبات صورت گرفته را برای حل مشکلات این شرکت مورد بررسی قرار داد و در تماس تلفنی با مسئولان قضایی مشکلات شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات کارگران هفت تپه از اولویت ما است

پرداخت مطالبات کارگران هفت تپه از اولویت ما است