مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 17:152021-08-04پزشكي

تولید سرم در شرکت های دارویی آستان قدس رضوی به 4.5 میلیون بطری در ماه رسید


با توجه به افزایش آمار بیماران کرونایی و بالا رفتن میزان مصرف سرُم در کشور، طبق تأکید تولیت آستان قدس رضوی، تمام امکانات شرکت های دارویی این آستان در خدمت مردم و کمک حال کادر درمان و بیماران کرونایی قرار گرفت به طوری که با افزایش شیفت های کاری ظرفیت تولید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، آن طور که مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرده است، در کنار افزایش آمار بیماران کرونا، گرمای هوا نیز منجر به کم آبی بدن برخی افراد و تجویز سرُم برای آن ها شده است، به همین دلیل مصرف سرم در کشور افزایش یافته است.

علاوه بر آن، بازسازی خط تولید یکی از شرکت های سازنده سرُم نیز مزید بر علت شده تا سازمان غذا و دارو از دیگر شرکت های داروسازی، درخواست کند میزان تولید سرم های خود را افزایش دهند.

افزایش شیفت های کاری در داروسازی ثامن مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن، به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه بنیاد بهره وری موقوفات و از تولیدکنندگان اصلی سرم در کشور، گفت:  با توجه به شرایط خاص به وجود آمده، داروسازی ثامن در راستای عمل به رسالت خود در تأمین نیازهای بیماران کشور، تعداد شیفت های کاری خود را افزایش داده است، همچنین نیروهای شرکت ثامن در حال حاضر در 30 روز کاری مشغول به فعالیت هستند تا کمبودهای سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سرم در شرکت های دارویی آستان قدس رضوی به 4.5 میلیون بطری در ماه رسید

تولید سرم در شرکت های دارویی آستان قدس رضوی به 4.5 میلیون بطری در ماه رسید