مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-04سياسي

برگزاری مراسم عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آذربایجان شرقی


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ماه های محرم و صفر با رعایت دستورالعمل ها و ضوابط بهداشتی در استان برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ماه های محرم و صفر با رعایت دستورالعمل ها و ضوابط بهداشتی در استان برگزار می شود.

بدر شکوهی روز چهارشنبه در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا با موضوع شیوه نامه های بهداشتی در عزاداری ایام ماه محرم، اظهار کرد: برگزاری مراسم و مجالس عزاداری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی،فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در طول زمان برگزاری مراسم، تا سقف دو ساعت و در فضای باز بلامانع است.

وی ادامه داد: ادارات آموزش و پرورش و سازمان تربیت بدنی همکاری لازم را با هیأت های دارای مجوز برای در اختیار گذاشتن فضاهای روباز و سالن ها جهت برگزاری مراسم و سیاه پوش کردن محیط پیرامونی داشته باشند.

وی با اشاره به همکاری هیأت های عزاداری از بدو شیوع کرونا تا به امروز با ستاد مقابله با کرونا، گفت: جامعه مذهبی و متدین، مراسم ها را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار میکنند و این مهم را سال گذشته در ایام محرم ثابت کردند بطوریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آذربایجان شرقی

برگزاری مراسم عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آذربایجان شرقی