مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 17:002021-08-04اقتصادي

نقشه برداری و جانمایی 90 درصد مساجد و امکان مذهبی لرستان


دبیر کارگروه املاک و کاداستر ثبت اسناد لرستان از نقشه برداری و جانمایی 90 درصد مساجد و امکان مذهبی استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان دبیر کارگروه املاک و کاداستر ثبت اسناد لرستان از نقشه برداری و جانمایی 90 درصد مساجد و امکان مذهبی استان خبر داد.

امرایی امروز در در هفتادوهشتمین کارگروه املاک و کاداستر اداره کل ثبت اسنادواملاک لرستان بر موضوع تسریع در تثبیت املاک و اراضی وقفی در سال جدید تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت حفظ حریم بقاع و اماکن متبرکه تثبیت املاک و اراضی وقفی جزو برنامه های اصلی و دراولویت امسال ثبت اسناد استان است.

دبیر کارگروه املاک و کاداستر ثبت اسناد لرستان با اشاره به اینکه 90 درصد مساجد و امکان مذهبی استان نقشه برداری و جانمایی شدند، بیان کرد: اسناد دفترچه ای تحت تملک ادارات با توجه اینکه حدود و مشخصات به صورت دقیق ذکر نشده است حتما باید نسبت به تعویض اسناد به تک برگ اقدام کنند چرا که اسناد تک برگ(کاداستری) طبق برداشت شمیم اقدام شده و جهات کاملا مشخص و صحیح است.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام طباطبایی مدیر کل اوقاف لرستان اظهار کرد: در چند سال گذشته در حوزه تثبیت موقوفات با همکاری اداره کل ثبت لرستان تحول بسیار مثبتی صورت گرفته و موقوفاتی همچون شیخان و دربند با همکاری و تعامل منابع طبیعی و اداره کل ثبت و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه برداری و جانمایی 90 درصد مساجد و امکان مذهبی لرستان

نقشه برداری و جانمایی 90 درصد مساجد و امکان مذهبی لرستان