مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:502021-08-04سياسي

ارسال نامه به دستگاه قضا برای تعیین تکلیف نیشکر هفت تپه


استاندار خوزستان با بیان اینکه بحث نیشکر هفت تپه یک قصه پر غصه درازمدت است که هنوز ادامه دارد، گفت: نامه ای به دستگاه قضا نوشته ایم که وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه را تعیین تکلیف کند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه بحث نیشکر هفت تپه یک قصه پر غصه درازمدت است که هنوز ادامه دارد، گفت: نامه ای به دستگاه قضا نوشته ایم که وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه را تعیین تکلیف کند.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز، 13 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر مشکلات حقوقی کارگران در خوزستان مثل کارگران شرکت های نفتی و پتروشیمی ها، متاسفانه مجددا مشکلات کارگری هفت تپه مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین در حال حاضر مسایل مربوط به حقوق آبداران و شهرداری ها نیز در خوزستان مطرح است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در هر کدام از این مشکلات به نحوی خطای مدیریتی دخیل است، تصریح کرد: بحث نیشکر هفت تپه یک قصه پر غصه درازمدت است که همچنان ادامه دارد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به بحث واگذاری نیشکر هفت تپه گفت: ما نمی توانیم قضاوت کنیم که واگذاری نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی درست یا غلط بوده است اما تجربه نشان داده، وقتی کارگران حقوق دریافت کرده اند وضعیت آرام بوده، اما وقتی حقوق شان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال نامه به دستگاه قضا برای تعیین تکلیف نیشکر هفت تپه

ارسال نامه به دستگاه قضا برای تعیین تکلیف نیشکر هفت تپه