مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:452021-08-04بين الملل

داعش کودکان را به اردوگاه های آموزشی خود در شرق سوریه قاچاق می کند


بیش از دو سال بعد از فروپاشی خلافت خودخوانده داعش به نظر می رسد این گروه تروریستی در تلاش است با استفاده از کودکان و نوجوانان ارتش خود را در صحرای شرقی سوریه بازسازی کند درحالیکه بسیاری از آنها از اردوگاه های آوارگان قاچاق شده اند.

- گزارش آمریکایی می گوید: بیش از دو سال بعد از فروپاشی خلافت خودخوانده داعش به نظر می رسد این گروه تروریستی در تلاش است با استفاده از کودکان و نوجوانان ارتش خود را در صحرای شرقی سوریه بازسازی کند درحالیکه بسیاری از آنها از اردوگاه های آوارگان قاچاق شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت رادیو صدای آمریکا در این گزارش به اطلاعات نظامی آمریکا که بخشی از گزارش منتشر شده روز سه شنبه بازرس کل وزارت دفاع آمریکا درباره عملیات نظامی در سوریه و عراق است، استناد کرده است.

طبق این گزارش، به رغم سلسله حملات سرکوب گرانه نیروهای سوریه دموکراتیک مورد حمایت آمریکا داعش همچنان نفوذ گسترده خود در بسیاری از اردوگاه ها را علاوه بر آزادی رفت وآمد حفظ کرده به طوریکه به آن اجازه می دهد فرزندان و کودکان بیشتری را در تشکیلات خود جذب کند.

مواضع آموزشی صحرایی این گزارش به نقل از ارزیابی های آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا آورده است، داعش اولویت را به قاچاق فرزندان از این اردوگاه ها به مناطق آموزشی صحرای سوریه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش کودکان را به اردوگاه های آموزشی خود در شرق سوریه قاچاق می کند

داعش کودکان را به اردوگاه های آموزشی خود در شرق سوریه قاچاق می کند