مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:302021-08-04اقتصادي

3 پروژه بهداشتی درمانی در جیرفت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال بهره برداری شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح سه پروژه بهداشتی و درمانی در بخش جبالبارز و ساردوییه این شهرستان با اعتبار 50 میلیارد و 450 میلیون ریال خبرداد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از افتتاح سه پروژه بهداشتی و درمانی در بخش جبالبارز و ساردوییه این شهرستان با اعتبار 50 میلیارد و 450 میلیون ریال خبرداد.

دکتر اصغر مکارم عصر امروز 13 مردادماه در حاشیه افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی با حضور نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی جبالبارز 10 هزار نفر جمعیت را با احتساب جمعیت سیار، تحت پوشش دارد که شش خانه بهداشت هم زیرمجموعه این مرکز هستند.

وی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت جبالبارز جزو مراکزی بود که پیمانکار در برهه ای دچار مشکل شد اما تلاش کردیم تا هر چه سریعتر پروژه به اتمام برسد و امروز با زیربنای 510 متر مربع و اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

البته در راستای سهولت بهره برداری مردم از این مرکز باید ساخت بلوار و جاده توسط مسئولان به صورت جدی دنبال شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: بهره برداری از مرکز تسهیلات زایمانی ساردوییه با زیربنای 313 متر مربع و اعتباری بیش از 2 میلیارد تومان احداث شده و هزینه تجهیز 300 میلیون تومان خواهد بود و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه بهداشتی درمانی در جیرفت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال بهره برداری شد

3 پروژه بهداشتی درمانی در جیرفت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال بهره برداری شد