مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:202021-08-04سياسي

شهرداری رفسنجان را با اصلاحات خوبی تحویل دوره بعد می دهیم


با بیان این مطلب که امروز شهرداری را با اصلاحات خوبی تحویل دوره بعد می دهیم و کاملاً در شهرداری نیروسازی شده است.

- ایسنا/کرمان رییس شورای شهر رفسنجان گفت: با بیان این مطلب که امروز شهرداری را با اصلاحات خوبی تحویل دوره بعد می دهیم و کاملاً در شهرداری نیروسازی شده است.

حجت الاسلام علی هاشمیان امروز 13 مردادماه در نشست خبری با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: در دوره شورای پنجم از خبرنگاران نبودیم اما در یک و نیم سال اخیر به دلیل شرایط کرونا بسیاری از جلسات مان را به صورت ویدیوکنفرانس برگزار می شد.

وی درباره مطلبی تحت عنوان خرج تراشی شورای پنجم برای شورا ششم رفسنجان افزود: سرمایه های یک کشور مردم آن کشور هستند، انسان محور توسعه است، نگاه شورا در این دوره به این بحث خیلی مهم بود و همه شهرداری متعلق به مردم است و جیب متعلق به مردم است نه شورای پنجم و شورای ششم.

هاشمیان ادامه داد: خیلی از شوراها یا شهرداری ها عادت بر این دارند که وقتی می روند نوعاً حسابها خالی و بدهی ها سنگین است و شورایی که تحویل می گیرد با این بدهی ها و حساب های خالی روبرو می شود اما شورای دوره ششم از عملکرد ما هنوز ماه ها می تواند استفاده کند چون نقدینگی قابل توجهی به شورای دوره ششم انتقال دادیم و هم اینکه بدهی برای آنها جا نگذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری رفسنجان را با اصلاحات خوبی تحویل دوره بعد می دهیم

شهرداری رفسنجان را با اصلاحات خوبی تحویل دوره بعد می دهیم