مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:102021-08-04سياسي

سطح فعلی روابط با غنا و دیگر کشورهای آفریقایی قابل قبول نیست


آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار «ابراهیم محمد»، وزیر گردشگری غنا با تشکر از پیام تبریک همتای غنایی خود گفت: - آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار ابراهیم محمد ، وزیر گردشگری غنا با تشکر از پیام تبریک همتای غنایی خود گفت: از شما می خواهم در بازگشت به کشورتان پیام اراده جمهوری اسلامی ایران برای گسترش مناسبات اقتصادی با غنا را ابلاغ کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رییسی با اشاره به اظهار ناخرسندی وزیر گردشگری غنا از کاهش سطح تعاملات اقتصادی ایران با این کشور افزود: کاهش سطح روابط با غنا و دیگر کشورهای آفریقایی برای دولت سیزدهم قابل قبول نیست و تلاش خود را برای بالفعل شدن همه ظرفیت های موجود به منظور ارتقای سطح روابط با کشورهای آفریقایی به کار خواهیم گرفت.

ابراهیم محمد وزیر گردشگری غنا نیز در این دیدار با ابلاغ تبریک صمیمانه رییس جمهور کشورش برای آغاز فعالیت دولت آیت الله رییسی، اظهار داشت: امیدواریم با رفع موانع، مناسبات و تعاملات ایران و غنا در عرصه های مختلف و به ویژه در زمینه اقتصادی هر چه بیشتر گسترش یابد.

وزیر گردشگری غنا با اشاره به موقعیت مناسب کشورش در غرب قاره آفریقا تصریح کرد: غنا موقعیت خوبی برای فعالیت اقتصادی دارد و می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح فعلی روابط با غنا و دیگر کشورهای آفریقایی قابل قبول نیست

سطح فعلی روابط با غنا و دیگر کشورهای آفریقایی قابل قبول نیست