مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:102021-08-04سياسي

حضور پررنگ جهاد دانشگاهی در حوزه آسیب های اجتماعی


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم به حضور پررنگ جهاد دانشگاهی در حوزه آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این راستا مرکز تخصصی آسیب های اجتماعی در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش فعالیت های اجتماعی در سطح جامعه راه اندازی شده است.

- علی حسینی در نشست خبری که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به فعالیت هایی که جوانان دانشگاهی در استان قم به سرانجام رسانده اند، اظهار کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا فعالیت های جدی و مستمر ثمری از سوی جهاد دانشگاهی در قم انجام شد و در دوران شیوع ویروس کرونا نیز برای رفع مشکلات مردم اقدامات گوناگونی انجام شد.

وی با اشاره به دستاوردهای معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: افزایش مشارکت دانشجویان، توانمندسازی دانشجویان در حوزه های مختلف، ارتقاء روحیه خودباوری و ترویج برنامه های فرهنگی متنوع با موضوعات جذاب در میان دانشجویان، مشارکت در تعمیق و گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی در دانشگاه ها از جمله دستاوردهای معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم به شمار می رود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان قم اضافه کرد: مشارکت در ترویج و تعمیق و ارتقاء گفتمان علم و نقد و مناظره در استان قم و افزایش تعامل با دانشگاه های استان و مراکز فرهنگی استان قم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ جهاد دانشگاهی در حوزه آسیب های اجتماعی

حضور پررنگ جهاد دانشگاهی در حوزه آسیب های اجتماعی