مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 16:002021-08-04سياسي

انتصاب نماینده ولی فقیه در استان سمنان


آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام مرتضی مطیعی را به امامت جمعه شهر سمنان و نمایندگی خود در آن استان منصوب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب حجت الاسلام آقای مرتضی مطیعی دامت افاضاته اکنون که جناب حجت الاسلام آقای شاهچراغی پس از سالها خدمت در جایگاه امامت جمعه ی سمنان از این مسئولیت استعفاء نموده اند، پس از ادای وظیفه ی حقگزاری و قدردانی از زحمات ایشان، جنابعالی را که بحمدالله برخوردار از صلاحیت علمی و اخلاقی و سوابق جهادی و فداکارانه می باشید به امامت جمعه ی شهر سمنان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می کنم.

مردم عزیز و مؤمن استان سمنان در همه ی آزمونهای دوران انقلاب سربلند و با افتخار ظاهر شده اند و درخور تکریم و شایسته ی احترامند.

توجه لازم به جوانان پرانگیزه و پراستعداد در شهرها و بخشهای گوناگون استان، دارای برکات فراوان خواهد بود و لازم است مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

نماز جمعه را که مظهر تجمع متحد مردم با ایمان است به کانونی برای اجتماع این جوانان عزیز و تقویت فکر دینی و انقلابی آن قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب نماینده ولی فقیه در استان سمنان

انتصاب نماینده ولی فقیه در استان سمنان