مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 15:552021-08-04سياسي

واکنش رسمی و غیررسمی نسبت به انتشار فایل صوتی منتسب به شهردار ساری


بعد از دست به دست شدن فایل صوتی منسب به شهردار ساری که در آن الفاظ مناسبی به کار برده نشده بود، فعالان مجازی نسبت مازندران به این فایل صوتی واکنش شدید نشان دادند و حتی برخی از آنها خواستار پاسخگویی استاندار در این زمینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعد از دست به دست شدن فایل صوتی منتسب به شهردار ساری که در آن الفاظ مناسبی به کار برده نشده بود، فعالان مجازی نسبت مازندران  به این فایل صوتی واکنش شدید نشان دادند و حتی برخی از آنها خواستار پاسخگویی استاندار در این زمینه شدند.

پس از انتشار این فایل به صورت گسترده در فضای مجازی خبرنگار فارس موضوع را از طریق شهردار پیگیری کرده که پاسخی از سوی شهرداری درباره صحت و سقم این فایل داده نشده است و متولیان امر پس از انتشار این فایل ترجیح دادند که سکوت پیشه کنند.

اما در فضای مجازی و حتی محافل رسمی اظهارات شهردار ساری با واکنش های متعددی مواجه بوده است.

به دلیل انحلال شواری شهر ساری و انتصاب شهردار توسط استاندار مازندران یکی از کاربران خواستار پاسخگویی نماینده دولت در این زمینه شدند.

این کاربر فضای مجازی که فعالیت رسانه ای نیز دارد با انتشار پستی در صفحه شخصی خودش خواستار پاسخگویی استاندار در این زمینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رسمی و غیررسمی نسبت به انتشار فایل صوتی منتسب به شهردار ساری

واکنش رسمی و غیررسمی نسبت به انتشار فایل صوتی منتسب به شهردار ساری