مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-04بين الملل

تظاهرات در بیروت؛ درگیری نیروهای امنیتی با معترضان


رسانه های لبنانی گزارش دادند که در اولین سالگرد انفجار بندر بیروت، صدها نفر از مردم این کشور در اعتراض به وضع موجود در این کشور به خیابان ها آمده اند و عده ای از آن ها با نیروهای امنیتی درگیر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع لبنانی، عصر امروز (چهارشنبه)، از تظاهرات گسترده در مرکز بیروت و در مقابل پارلمان این کشور خبر دادند.

شبکه لبنانی ال بی سی آی در این خصوص گزارش داد که درگیری هایی میان عده ای از تظاهرات کنندگان با نیروهای ضد شورش در اطراف پارلمان به وقوع پیوسته و تظاهرات کنندگان در حال سنگ پراکنی به سوی نیروهای امنیتی هستند.

  این شبکه لبنانی در ادامه نوشت که نیروهای امنیتی سعی کرده اند با پاشیدن آب به تظاهرات کنندگانی که از سنگ استفاده می کنند، آن ها را متفرق کنند.

  طبق این گزارش، عده ای از این تظاهرات کنندگان سعی داشته اند از در ورودی پارلمان بالا بروند، که نیروهای امنیتی برای پراکنده کردن آن ها از بمب های دودزا استفاده کرده اند.

نیز در بیانیه ای اعلام کرد که در درگیری های صورت گرفته مقابل پارلمان این کشور، 54 نفر  تا این لحظه مجروح شده اند.

کشور لبنان در تاریخ چهارم اوت سال 2020 (14 مرداد) در بندرگاه بیروت شاهد انفجاری مهیب بود؛ انفجاری که بیش از 190 کشته و 6500 مجروح به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در بیروت؛ درگیری نیروهای امنیتی با معترضان

تظاهرات در بیروت؛ درگیری نیروهای امنیتی با معترضان