مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 15:052021-08-04اقتصادي

تأمین آب شرب پایدار برای عشایر استان اصفهان


تفاهم نامه مشارکت در ایجاد و تکمیل تاسیسات آبرسانی مجتمع روستایی دولت آباد و مناطق عشایرنشین کوگانک شهرستان چادگان به امضای مدیران ارشد آبفا و اداره کل امور عشایر استان اصفهان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، تفاهم نامه مشارکت در ایجاد و تکمیل تاسیسات آبرسانی مجتمع روستایی دولت آباد و مناطق عشایرنشین کوگانک شهرستان چادگان به امضای مدیران ارشد آبفا و اداره کل امور عشایر استان اصفهان رسید.

بر اساس این تفاهم نامه با صرف هزینه ای بالغ بر 72 میلیارد ریال و اجرای 33 هزار و 500 متر خط انتقال با قطرهای مختلف، احداث یک مخزن بتونی با ظرفیت 100 متر مکعب، یک مخزن 20 متر مکعبی کامپوزیتی و حفر و تجهیز یک حلقه چاه، آب شرب پایدار جمعیتی بالغ بر 1420 نفر از عشایر و روستاییان مناطق کوگانک و مجتمع های آبرسانی روستایی دولت آبادها، خرسانک ها و حرمانک ها در شهرستان چادگان تامین می شود.

این طرح قرار است در مدت سه سال و با مشارکت 68 درصدی شرکت آب و فاضلاب و 32 درصدی اداره کل امور عشایر استان اصفهان اجرا شود.

هاشم امینی در آیین امضای این تفاهم نامه با بیان این که پس از یکپارچه سازی شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی فاصله خدمات رسانی به روستاییان از لحاظ کمی و کیفی رو به کاهش است اظهار داشت: یکی از دغدغه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب پایدار برای عشایر استان اصفهان

تأمین آب شرب پایدار برای عشایر استان اصفهان