مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-04بين الملل

هاآرتص: اسراییل از دولت بایدن خواسته بر خانواده های فلسطینی الشیخ جراح فشار بیاورد


دولت رژیم صهیونیستی از دولت آمریکا خواست بر خانواده های فلسطینی محله الشیخ جراح در قدس اشغالی به منظور موافقت شان با پیشنهاد قضات دادگاه عالی این رژیم فشار وارد کند.

- دولت رژیم صهیونیستی از دولت آمریکا خواست بر خانواده های فلسطینی محله الشیخ جراح در قدس اشغالی به منظور موافقت شان با پیشنهاد قضات دادگاه عالی این رژیم فشار وارد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه عبری هاآرتص، مسؤولان رژیم صهیونیستی مدعی شدند، موافقت خانواده های فلسطینی الشیخ جراح بر سر پیشنهاد سازش ارائه شده از سوی قضات دادگاه عالی منجر به کاهش تنش بین المللی و تقابل درباره اخراج احتمالی خانواده های فلسطینی از منازل شان می شود.

طبق پیشنهاد قضات یتسحاق عمیت، داونا براک ایرز، نوعام سولبرگ خانواده های فلسطینی در منازلشان در محله الشیخ جراح به عنوان مستاجران حمایت شده می مانند و فرزندان و نوه هایشان می توانند در آنجا بمانند و مبلغ 1500 شکِل سالانه به شرکت شهرک سازی نحلات شمعون بپردازند، این شرکت در شکایتی خواستار اخراج خانواده های فلسطینی از منازلشان و اسکان شهرک نشینان در آنجا شده است.

خانواده های فلسطینی این پیشنهاد را رد کردند لذا قضات به آنها هفت روز مهلت دادند تا لیستی از اسامی صاحبان اصلی این خانه ها را ارائه کنند که قضات بتوانند به تواففی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: اسراییل از دولت بایدن خواسته بر خانواده های فلسطینی الشیخ جراح فشار بیاورد

هاآرتص: اسراییل از دولت بایدن خواسته بر خانواده های فلسطینی الشیخ جراح فشار بیاورد