مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-04پزشكي

کاسبان کرونا


منافع سوداگران این بازار مکاره به گستردگی حوزه سرایت کرونا و ابتلای هر چه بیشتر مردم گره خورده، بنابراین هرگونه تصمیم مدیریتی که منجر به سرایت این بیماری در نقاط مختلف و ابتلای افراد بیشتری به آن شود، - دقیقا هم راستا با هدف های سودجویانه دلالان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اطلاعات نوشت: برای آنان که از نعمت سلامتی برخوردارند حتی تصور این که روزی ناچار شوند با تب شدید و تنگی نفس، بدن ضعیف و رنجور خود را به حرکت انداخته و در کوچه و خیابان دنبال دارو بگردند، نگران کننده است.

با این وجود شمار زیادی از مردم این روزها چنین وضعیتی دارند و در حالی که سرفه های خشک و پی درپی امکان هر گونه صحبت کردن را از آنان سلب کرده، ناچارند دور و اطراف داروخانه های شهر بگردند و به هر دلالی التماس کنند تا شاید نسخه درمان خود و اعضای خانواده خود را تامین کنند.

آنان که به کرونا مبتلا شده و در اوج استیصال، منت دلالان دارو را کشیده اند و بابت داروهای مورد نیاز تا 15 برابر قیمت اصلی هزینه کرده اند، می دانند که اکنون این شرایط بغرنج در اغلب شهرهای ایران به امری عادی تبدیل شده و متاسفانه کسی پاسخگوی آن نیست.

با ادامه روند ابتلای مردم به ویروس کووید-19، تقاضای خرید داروهایی نظیر آمپول ویتامین C، سرم قندی، قرص فاموتیدین، قرص فاویپیراویر و آمپول رمدسیویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاسبان کرونا

کاسبان کرونا