مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-04پزشكي

الکل و مواد شوینده نخرید! خط تولید دستمال های آنتی کرونا افتتاح شد


برای اولین بار در دنیا دستمال هایی با استفاده از تکنولوژی نانو به بازار ایران آمده که برای استفاده از آن تنها کافیست کمی آن را فقط مرطوب کنید! شاید تعجب کنید ولی این دستمال نانو بدون ذره ای مواد شوینده قادر به از بین بردن انواع قارچ، باکتری، ویروس و البته کوید 19 می باشد.

مهم تر از همه اینکه در شرایط ویژه ی امروزی و با اوج گرفتن بیماری کرونا استفاده از الکل، مواد ضدعفونی و مواد شوینده بسیار بیشتر از قبل رواج پیدا کرده و این خود یک زنگ خطر برای سلامتی شما محسوب می شود.

اگرچه مواد ضدعفونی کننده می توانند از ما در برابر ویروس کرونا محافظت کنند اما خطراتی که در دراز مدت ایجاد می کنند با توجه به طولانی شدن همه گیری ویروس کمی نگران کننده است.

با توجه به پروتکل های عنوان شده برای مبارزه با ویروس کرونا از جمله ضدعفونی خریدها و سطوح، حجم زیادی از مواد ضدعفونی کننده به این مساله اختصاص می یابد.

الکل و مواد ضدعفونی کنند را فراموش کنید! اما خبر خوب اینکه دستمال ضدعفونی کننده نانوکلین به کمک شما آمده تا بتوانید استفاده از مواد شیمیایی را به حداقل برسانید.

شما می توانید برای ضدعفونی کردن سطوح یا خریدهایتان با استفاده از دستمال های نانو کلین و تنها با مرطوب کردن آن، فرآیند ضدعفونی را به خوبی و با اطمینان خاطر انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکل و مواد شوینده نخرید! خط تولید دستمال های آنتی کرونا افتتاح شد

الکل و مواد شوینده نخرید! خط تولید دستمال های آنتی کرونا افتتاح شد