مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-04سياسي

تفاهم نامه همکاری بیش از 50 دستگاه اداری با جهاد دانشگاهی


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: بیش از 50 دستگاه گوناگون با این نهاد تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد حیدری در نشست خبری که در آستانه چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به تعامل این نهاد پژوهشی با سایر دستگاه ها بیان کرد: جهاد دانشگاهی ارتباط خوبی با تمامی دستگاه های اجرایی استان قم دارد و در همه شوراها و کارگروه ها نیز عضویت دارد.

وی با تبیین دلایل عضویت جهاد دانشگاهی در تمام کمیسیون های استان، گفت: این نهاد براساس چارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوری کارگروه های پژوهش، آموزش، فناوری و نوآوری عضویت دارد و از آنجایی این کارگروه ها دارای گروه های کاری مختلفی هستند جهاد دانشگاهی نیز در آنها عضویت دارد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به اینکه بیش از 50 دستگاه گوناگون با این نهاد تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند، بیان کرد: همکاری میان این نهاد با سایر دستگاه های اجرایی استان در سطح عالی قرار دارد و همچنین سطح اعتماد این دستگاه ها با جهاد دانشگاهی بالا است.

وی برضرورت بهره بردن جهاد دانشگاهی از ظرفیت شخصیت های علمی که شغلشان نیز در محدوده علم و دانش است، تاکید و تصریح کرد: هیچ نهاد اجرایی و پژوهشی در کشور شاخصه های جهاد دانشگاهی را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بیش از 50 دستگاه اداری با جهاد دانشگاهی

تفاهم نامه همکاری بیش از 50 دستگاه اداری با جهاد دانشگاهی