مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 13:302021-08-04سياسي

انتقاد اساتید به برگزاری همایش آرایش در دانشگاه تهران


جمعی از اساتید دانشگاه تهران برگزاری همایش آرایشگری و میکاپ در این دانشگاه را توهین آشکار به ساحت علم و دانشگاهیان دانسته و از رییس دانشگاه تهران خواستند با هر مقام و فردی که برگزاری این برنامه قصور یا تقصیر داشته قویاً برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از اساتید دانشگاه تهران، برگزاری همایش میکاپ در این دانشگاه را توهین آشکار به ساحت علم، دانشگاه، اساتید و دانشجویان دانسته و در نامه ای از محمود نیلی رییس این دانشگاه خواستند با هر مقام و فردی که در این ماجرا قصور یا تقصیر داشته قویاً برخورد شود.

متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی جناب آقای دکتر محمود نیلی احمدآبادی ریاست محترم دانشگاه تهران با سلام؛ در روزهای اخیر تصاویر و فیلم هایی از برگزاری یک دوره آموزش آرایشگری در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که مع الاسف توهین آشکاری به ساحت علم و دانشگاه و اساتید، و دانشجویان است.

انتشار وسیع این محتواهای نابهنجار و خلاف ارزش های دینی و علمی در فضای مجازی به ویژه به طور زنده (لایو اینستاگرام) موجب هتک حیثیت و حرمت دانشگاه تهران در افکار عمومی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اساتید به برگزاری همایش آرایش در دانشگاه تهران

انتقاد اساتید به برگزاری همایش آرایش در دانشگاه تهران