مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-04سياسي

فرمانده کل ارتش:ارتش با قدرت در مقابل هر نوع از تهدیدات ایستادگی می کند


امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در چهاردهمین همایش فرماندهان عمده یگان های نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و با قدرت مقابل هرگونه تهدیدات ایستادگی کرده و ماموریتش را بطور کامل انجام می دهد.

- امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در چهاردهمین همایش فرماندهان عمده یگان های نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و با قدرت مقابل هرگونه تهدیدات ایستادگی کرده و ماموریتش را بطور کامل انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در چهاردهمین همایش فرماندهان یگان های عمده نیروی زمینی ارتش که در تهران و به صورت دور سخنی در سراسر یگان های این نیرو برگزار شد، گفت: اقتدار دفاعی ارتش به برکت انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) شکل گرفته است.

وی افزود: امروز ارتش به اندازه ای از توانایی رزمی رسیده است که علاوه بر ماموریت ذاتی خود که حفظ کشور است، هرجایی که مردم شریف کشور به ارتش نیاز داشته باشند به ویژه در حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل، کرونا، آب رسانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش:ارتش با قدرت در مقابل هر نوع از تهدیدات ایستادگی می کند

فرمانده کل ارتش:ارتش با قدرت در مقابل هر نوع از تهدیدات ایستادگی می کند