مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-04سياسي

اجرای طرحی جهانی برای توانمندسازی جوانان ایرانی


معاون صندوق کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) در ایران گفت: طرحی را در ایران و 22 کشور جهان در حال اجرا داریم که به توانمندسازی آسیب پذیرترین نوجوانان و جوانان برای ورود به اشتغال پایدار کمک می کند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون صندوق کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) در ایران گفت: طرحی را در ایران و 22 کشور جهان در حال اجرا داریم که به توانمندسازی آسیب پذیرترین نوجوانان و جوانان برای ورود به اشتغال پایدار کمک می کند.

  ژیل شوالیه در مراسم افتتاح مرکز حرفه آموزی، توانمندسازی، بهزیستی و کارآفرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان کرمانشاه که امروز(13 مرداد) برگزارشد، به برخی از مداخلات تحت حمایت یونیسف برای نوجوانان و جوانان دنیا در دوران همه گیری شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: این سازمان در سطح جهان و بیش از 192 کشور دنیا دست در دست جوامع و دولت ها و شرکایش برای کودکان فعالیت می کند تا شیوع کرونا را کاهش داده و تاثیر اجتماعی و اقتصادی همه گیری را به افراد جوان و خانواده هایشان به حداقل برساند.

وی افزود: یونیسف در کنار برخی تمهیدات مفهوم یادگیری برای درآمدزایی را با هدف توانمندسازی آسیب پذیرترین نوجوانان و جوانان از طریق مهارت ها و منابع مورد نیاز اجرایی می کند تا آنها بتوانند با اثرات ثانویه کرونا در جوامع خودشان مقابله کنند و نیز برای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرحی جهانی برای توانمندسازی جوانان ایرانی

اجرای طرحی جهانی برای توانمندسازی جوانان ایرانی