مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-04ورزشي

نتایج ایران در روز دوازدهم المپیک/ طلای شیرین گرایی و نقره ی داودی


در روز دوازدهم بازی های المپیک توکیو محمدرضایی گرایی در کشتی فرنگی و علی داودی در وزنه برداری کاروان ایران را صاحب یک طلا و یک نقره کردند.

- رضا اطری نماینده وزن 57 کیلوگرم ایران در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی دارنده مدال های نقره و برنز جهان از ترکیه رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه نزدیک 3 بر 2 به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

او در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان از مغولستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

اطری در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل زائور اوگویف دارنده 2 طلای جهان از روسیه با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

اطری برای کسب مدال برنز بعد از ظهر فردا (پنج شنبه) به روی تشک می رود.

رضا اطری * کشتی فرنگی: محمدرضا گرایی نماینده وزن 67 کیلوگرم ایران در دیدار فینال و برای کسب مدال طلای المپیک به مصاف پرویز نصیب اف از اوکراین رفت و در پایان با نتیجه قاطع 9 بر 1 به برتری رسید و به مدال با ارزش طلای المپیک رسید.

محمدرضا گرایی پیش از این در روز گذشته و در دور مقدماتی این وزن در مبارزه نخست مقابل جولیان هورتا از کلمبیا 8 بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز در یک مصاف سخت و دشوار برابر فرانک است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج ایران در روز دوازدهم المپیک/ طلای شیرین گرایی و نقره ی داودی

نتایج ایران در روز دوازدهم المپیک/ طلای شیرین گرایی و نقره ی داودی