مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-04سياسي

اعلام آمادگی مجلس برای بررسی فوری کابینه رییسی و برگزاری جلسات رای اعتماد


موسوی سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد: مجلس آماده برگزاری جلسات 3 شیفته برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی است تا دولت جدید بتواند هرچه زودتر مستقر شده و اقدامات خود برای حل مشکلات مردم را سریعتر آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که در تشکیل دولت ان شاءالله بایستی سرعت عمل به خرج داده بشود گفت: مجلس این آمادگی را دارد که به محض دریافت اسامی وزرای پیشنهادی روزانه در 2 یا 3 شیفت کاری برنامه آن ها را بررسی و جلسات رای اعتماد را برگزار کند تا دولت جدید بتواند هرچه زودتر مستقر شده و اقدامات خود برای حل مشکلات مردم را سریعتر آغاز کند.

سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی،گفت: نمایندگان مجلس این آمادگی را دارند در صورت معرفی وزرای پیشنهادی از سوی رییس جمهور با تمام توان در جلسات 2 یا 3 شیفته برنامه وزرای پیشنهادی را بصورت کارشناسی بررسی کنند تا دولت بتواند در سریع ترین زمان ممکن زمام امور را به دست گیرد و برای حل مشکلات مردم کارش را آغاز کند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس اصل 133 قانون اساسی، وزرا توسط رییس جمهور تعیین و برای گرفتن رأی اعتماد به مجلس معرفی می شوند در این راستا براساس آـیین نامه داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مجلس برای بررسی فوری کابینه رییسی و برگزاری جلسات رای اعتماد

اعلام آمادگی مجلس برای بررسی فوری کابینه رییسی و برگزاری جلسات رای اعتماد