مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-04اقتصادي

خدمات 10 میلیارد تومانی یونیسف در ایران


مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: در کمتر از دو سال 10 میلیارد تومان خدمات از یونیسف در ایران گرفته ایم.

- رشید طهماسبی در نشست معاون صندوق کودکان سازمان ملل متحد در ایران با استاندار کرمانشاه که امروز(13 مرداد) برگزار شد، اظهارکرد: از حدود دوسال پیش تفاهم نامه ای را با صندوق کودکان سازمان ملل متحد در ایران منعقد کردیم تا بتوانیم از ظرفیت های این سازمان در کشورمان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا، طی همین مدت حدود 10 میلیارد تومان خدمات را از جمله پک های بهداشتی برای مناطق محروم در زمان همه گیری بیماری کرونا و برگزاری کارگاه های توانمندسازی برای مجمع ملی جوانان در شهرهای مختلف از این سازمان گرفته ایم که بی سابقه است.

مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه یونیسف اعتبارات خوبی در حوزه کودکان دارد، اعلام کرد: یکی از برنامه هایی که این سازمان دارد، توانمندسازی نوجوانان و جوانان است که ما نیز دراین راستا همکاری هایی را با این سازمان آغاز کرده ایم.

وی افزود: براین مبنا باتوجه به برنامه های یونیسف راه اندازی مرکز حرفه آموزی، توانمندسازی، بهزیستی و کارافرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان را در سه استان ایران در دستور کار قرار دادیم که در گام اول آن را در کرمانشاه و سپس در تهران و البرز راه اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات 10 میلیارد تومانی یونیسف در ایران

خدمات 10 میلیارد تومانی یونیسف در ایران