مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-04اقتصادي

بازداشت برخی مسوولان پیرامون مسئله آب خوزستان


معاون دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم گفت: احضار و بازداشت برخی مسؤولان در خصوص موضوع آب در خوزستان انجام شده و پرونده آن در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، رضا خشنودی، معاون دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در خصوص اقدامات دادستانی و اتخاذ گردید و همین مصوبات گره گشا بود و اجرای این مصوبات منتهی به کنترل و جلوگیری از تشدید بحران آب در خوزستان شد.

معاون دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در ادامه تصریح کرد: حق برخورداری منابع آبی چه برای تامین شرب و چه آب کشاورزی از حقوق عامه محسوب می شود و استان خوزستان نیز از منابع آبی قابل توجهی برخوردار است.

خشنودی گفت: حسب اطلاعی که دارم امروز در خصوص تامین خسارت ناشی از سیل، به کشاورزان 230 میلیارد پرداخت شده و در خصوص تجهیز زیرساخت ها برای رفع مشکلات مربوط به آب شرب و خسارات ناشی از سیل، 50 درصد از بودجه مصوب پرداخت و فرایند های اداری آن طی شده است.

معاون دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: با اهتمامی که به وجود آمده و عزمی که میان دستگاه های اجرایی و قضایی ایجاد شده، پیگیر خواهیم بود که این بودجه به شکل مشخص و معین و در محل مصوب هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت برخی مسوولان پیرامون مسئله آب خوزستان

بازداشت برخی مسوولان پیرامون مسئله آب خوزستان