مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-04ورزشي

پایان کشتی فرنگی المپیک: محمدبنا به تاریخ پیوست


محمد بنا سرمربی تیم ملی فرنگی ایران با لقب آقای خاص با دو نشان از پنج کشتی گیر اعزامی که یکی از آنها طلای ارزشمند بود، به عنوان پرافتخارترین مربی ایران در تاریخ ورزش کشورمان در ادوار المپیک دست یافت.

- تیم 5 نفره ایران با یک مدال طلای محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و یک مدال برنز محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم و دو عنوان پنجمی محمدعلی گرایی و امین میرزازاده در اوزان 77 و 130 کیلوگرم به کار خود در المپیک 2020 توکیو پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، محمد بنا سرمربی تیم ملی فرنگی ایران با دو نشان از پنج کشتی گیر اعزامی که یکی از آنها طلای ارزشمند بود، به عنوان پرافتخارترین مربی ایران در تاریخ ورزش کشورمان در ادوار المپیک دست یافت.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران ایران و رده بندی انفرادی این مسابقات به شرح زیر است:وزن 60 کیلوگرم: علیرضا نجاتی در دور نخست مقابل آرمن ملکیان از ارمنستان با نتیجه 5 - 5 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دیدار بعدی، نجاتی از دور رقابت ها کنار رفت.

وزن 67 کیلوگرم: محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر جولین هورتا از کلمبیا را از پیش رو برداشت.

وی در دور سوم و در یک کشتی بسیار نزدیک با نتیجه 5 - 5 از سد فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان گذشت و راهی مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کشتی فرنگی المپیک: محمدبنا به تاریخ پیوست

پایان کشتی فرنگی المپیک: محمدبنا به تاریخ پیوست