مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-04سياسي

حفظ ارتباط مردم با نظام، وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه معتقدیم اگر مردم پای کار انقلاب باشند، انقلاب پیش می رود، گفت: شورای هماهنگی نیز وظیفه دارد که ارتباط مردم را با نظام و انقلاب حفظ کند و در جاهایی که حضور مردم تاثیرگذار است، - ایسنا/خوزستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه معتقدیم اگر مردم پای کار انقلاب باشند، انقلاب پیش می رود، گفت: شورای هماهنگی نیز وظیفه دارد که ارتباط مردم را با نظام و انقلاب حفظ کند و در جاهایی که حضور مردم تاثیرگذار است، کار کند.

حجت الاسلام علیرضا قربانی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که امروز (چهارشنبه، 13 مرداد) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: شرایط کرونایی که بلای فراگیر است، باعث شده است که مراسمات تحت شعاع قرار بگیرد اما تلاش داشته ایم که شکل مراسمات را تغییر دهیم ولی اصل آن را حفظ کنیم.

برگزاری مراسماتی از جمله دهه فجر، 13 آبان، روز قدس، 12 فروردین، مراسم رحلت حضرت امام (ره)، هفته دولت و بزرگداشت شهید سردار سلیمانی، مراسمات اصلی ما هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: یکی از عناصر اصلی انقلاب از ابتدای شکل گیری انقلاب تا امروز، حضور مردم و نقش آفرینی مردم است که شاید به عنوان یکی از نقاط برجسته انقلاب، پیشرفت و انسج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ ارتباط مردم با نظام، وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حفظ ارتباط مردم با نظام، وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است