مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-04سياسي

توزیع 11 هزار راس دام بین نیازمندان استان کردستان


مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از ذبح و قربانی 11 هزار و 600 راس دام سبک و سنگین در عید قربان امسال و توزیع آن در بین خانواد ه های نیازمند خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از ذبح و قربانی 11 هزار و 600 راس دام سبک و سنگین در عید قربان امسال و توزیع آن در بین خانواد ه های نیازمند خبر داد.

سید علی موسوی جم در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در عید قربان امسال نیز همانند سال های گذشته، خیران مشارکت چشم گیری در اهدای قربانی و نذورات به نیازمندان داشتند.

وی افزود: عید قربان امسال 11 هزار راس دام سبک و 600 راس دام سنگین در سطح استان قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد.

موسوی جم گفت: مددکاران این نهاد در سطح روستاها و محل هایی که در عید قربان امسال ذبح و قربانی داشتند حضور پیدا کردند و با همکاری خیران نذورات در بین خانواده های نیازمند همان منطقه توزیع شد.

وی تصریح کرد: 200 راس از دام های سنگین به ارزش پنج میلیارد تومان از طرف یک خیر سنندجی که خارج از کشور زندگی می کند اهدا شد که بعد از ذبح و قربانی برای توزیع در بین مددجویان به شهرستانهای استان ارسال شده است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه در عید قربان سال گذشته هشت میلیارد و 300 میلیون تومان میزان قربانی و نذورات خیران بود، افزود: در عید قربان امسال 100 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 11 هزار راس دام بین نیازمندان استان کردستان

توزیع 11 هزار راس دام بین نیازمندان استان کردستان