مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-04پزشكي

واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان در حال اجرا است


همدان _ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفت: واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان استان همدان در حال انجام است.

- گفت: همزمان با سراسر کشور روند واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی ابن سینا و سید جمال الدین اسد آبادی، مراکز بهداشت و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق استان از عید سعید غدیر خم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه به منظور تسریع در فرایند واکسیناسیون در شهرهای همدان، نهاوند، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ و رزن پایگاه های تجمیعی راه اندازی شده است، افزود: براساس نوبت دهی توسط ادارات آموزش و پرورش و ارائه لیست به این پایگاه ها، از فرهنگیان شریف دعوت به دریافت واکسن می شود.

جعفری ادامه داد: با عنایت به جمعیت بالای همکاران فرهنگی در مراکز استان و به منظور رعایت موازین بهداشتی و کاهش تردد غیرضروری بین شهری، برنامه ریزی به گونه ای صورت گرفته که واکسیناسیون همکاران فرهنگی در شهر همدان و سایر شهرستان ها و مناطق در پایگاه های محل سکونت آنها انجام شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه در شهرستان های با جمعیت زیر 20 هزار نفر و مناطق کم جمعیت نیازی به ایجاد مراکز جدید نیست، افزود: فرهنگیان ساکن در این مناطق براساس نوبت بندی در مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان در حال اجرا است

واکسیناسیون فرهنگیان استان همدان در حال اجرا است