مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-04سياسي

روضه های خانگی در محرم برپا شود/ لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: باید در راستای تبلیغ و ترویج ایام سوگواری امام حسین (ع) و برپایی روضه های آن حضرت حتی در خانه ها گام های بلند برداریم.

- کرج - معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: باید در راستای تبلیغ و ترویج ایام سوگواری امام حسین (ع) و برپایی روضه های آن حضرت حتی در خانه ها گام های بلند برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشاهد عزاداری باشکوه و در شأن حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا باشیم.

وی بیان کرد: شاید تقدیر بر این باشد شاید گرفتار این ویروس باشیم و نتوانیم آن گونه که شایسته است محفل و مجلس سیدالشهدا (ع) را برگزار کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه امروز در جمعی که در خدمت علما و خطبای استان البرز بودیم نکاتی را عرض کردیم، تصریح کرد: تا در راستای تبلیغ و ترویج ایام سوگواری امام حسین (ع) و برپایی روضه های آن حضرت حتی در خانه ها گام بلندی را برداریم.

مراسم سوگواری است، تصریح کرد: این بیانیه دستورالعملی است، برای 40 سال دوم انقلاب که اگر به آن توجه شود و حواشی آن در نظر گرفته شود، مورد مطالعه قرار بگیرد، حتماً جامعه ما به سمت استفاده از نیروهای جوان و خلاق و استفاده از علوم پیشرفته کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روضه های خانگی در محرم برپا شود/ لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

روضه های خانگی در محرم برپا شود/ لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب