مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-04سياسي

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «کرمیار»


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به شهرستان ساوجبلاغ با خانواده والامقام شهیدان «کرمیار» دیدار و ضمن ابراز همدردی بابت درگذشت حاج «نادعلی کرمیار» پدر شهیدان کرمیار پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را به محضر خانواده ایشان ابلاغ کرد.

- دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان کرمیار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به شهرستان ساوجبلاغ با خانواده والامقام شهیدان کرمیار دیدار و ضمن ابراز همدردی بابت درگذشت حاج نادعلی کرمیار پدر شهیدان کرمیار پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را به محضر خانواده ایشان ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری روز چهارشنبه 13 مردادماه به همراه جمعی از مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به شهرستان ساوجبلاغ با خانواده والامقام شهیدان کرمیار دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن ابراز همدردی بابت درگذشت حاج نادعلی کرمیار پدر 3 شهید والامقام کرمیار پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را به محضر خانواده ایشان ابلاغ کرد.

گفتنی است حاج نادعلی کرمیار پدر گرامی شهیدان والامقام محمد، موسی و رضا کرمیار دوشنبه 11مردادماه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «کرمیار»

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «کرمیار»